lunes, 2 de marzo de 2009

BLOGOSFERA EDUCATIVA

Aci estem...!!ejejej
A veure, explique, pera realitzar aquesta segona tasca he entrat al google i he triat l’opció més, blogs. He buscat E.F i noves tecnologies en castellà i valencià per poder trobar-ne més on retriar. La veritat es que n’he trobat uns quants, però pocs blogs que tractaren al mateix temps la E.F i noves tecnologies i que m’interessaren; per això he preferit alguns que tractaren els dos temes directament no tan interelacionats, però que si cridaren més la meua atenció.
Finalment he agafat els que més m’han interessat, ja fora perquè m’agradava el que deien (la majoria) o bé perquè comentaven algun aspecte que m’ha cridat l’atenció.
En definitiva, he de dir que em quede amb el següent blog:
http://www.licaf5.abrasol.cl/, que té el següent permalink//www.licaf5.abrasol.cl/?p=1193 (by veromujica) ja que mostra clarament, com la pràctica d’activitat física es enriquidor per a la nostra salut i que són molts els àmbits i malalties que mitjançant ella podem millorar.
Aquest, es un nou món obert a la millora tant física com personal, on no hi existeixen limitacions, de cap tipus; simplement s’ha de buscar quina es la activitat esportiva que interessa el teu organisme per tal de fer-lo funcionar i que repercutisca, per tal, positivament a la teua persona i a la teua vida

La veritat es que em costa prou avançar quan faig aquesta feina, però he de reconèixer que poc a poc vaig aprenent. M’està començant a motivar una mica el món informàtic, que fins ara no em cridava gaire l’atenció.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores